Tuesday, December 22, 2009

Catuan Sementara..

Update: Your bill amounting to RM 50 is overdue. Pls remit payment within 10 days to avoid call barring. For bill info, dial *119#

Choitt..50 hennget pon nak berkira..Gua dpt msj ni dr syarikat pembekal telekomunikasi gua..Ini bermakna 10 hari dr skang gua tak dpt nak singgah kt alam maya ni..gua tak leh nak bersosial di laman2 sesawang spt Fesbuk..tak dpt nk update blog..tak dpt mendownload segala mcm benda yg berfaedah dan lain lain lg..Jika di rumah sewa gua, dgn adanya perkhidmatan streamyx,kehidupan gua dgn dunia luar tak terbatas..Jika di rumah gua di kampung, "lu mau lu bayar"..Hekeleh..kecoh la syarikat telekomunkasi cmni..gua "potong" baru diorg tau..
Kpd penjejak-penjejak ya-walad..lu org leh idup dgn aman dgn kelenyapan gua..
Kpd penunggang-penunggang Vespa Jobot di arsyadhuruhara, tlg cuci dan tukar minyak itam blog gua ok..

Aktiviti selepas terputusnya bekalan dunia ini:
1)Bermain Freecell mahupun Solitaire
2)Menonton video2 zaman2 Tok Kadok di laptop
3)Melukis org lidi di 'Paint' bg mengisi kebosanan..

:: Gua nk g wat MLM cari duit nk byr bil..

No comments: