Saturday, December 12, 2009

Siapa Mereka Ini?



Mereka adalah budak2 generasi kedua I'dadi yg bermukim di Maahad Ahmadi, Gemencheh, Negeri Sembilan.
Utk pengetahuan, mereka mula bertapak di bumi MANS semasa di bwh tampuk kerajaan Ustad Ali.
Walaupon mereka ini kepala giler, ttp dgn berbekalkan semangat dan idealogi2 yg dibawa dari MANS, mereka telah menjadi insan2 yg berkaliber tinggi serta mempunyai fikiran yg matang lagi tajam.
So, sesiapa yg mempunyai niat utk memperlekehkan mereka ini, sila batalkan niat tersebut..
Anda mungkin hilang akal..

Cheers..!! =)

6 comments:

wazir said...

Bermukim??dah macam kampung halaman sendiri laa...
Nak benjo,jumpa kepak...Nak tengok bola/astro,pergi falishah...Nak beramal,apatah lagi..apa lagi???semuanya di bumi maahad tercinta..

kancil putih said...

kito mombosar sumo kek maahad wak..
isi pati bdn kito pon dari makanan mat'am..
hahaha

Anonymous said...

cik yam pn byk berjaso kek kito semua capang...
lopeh ni kito invite cik yam n da geng layari blog kito...hahaha

kancil putih said...

ekau x tau ko, skang ni mmg cik yam asyik lepak cc yo..
dio ado blog psl makanan..
bkn cik yam yo bejaso..
jaga Gon, jaga the rock..
hehehe..tulih la wei citer psl diorg!!

cacut said...

'anda mungkin hilang akal'. haha

Anonymous said...

rindu semua,(walaupun aku tau comment ni da 'agak' lambat sebab baru nak baca blog chumil nih)....haila2,nak nangis pun ade nih..huh..:)
may Allah bless all.