Monday, December 14, 2009

wajah-wajah

mereka nilah yg pernah bergelar 2nd gen i'dadi.pelbagai pengalaman di lalui bersama..ketawa,suka,duka tu sume da sebati..dimarah,diperli itu pengalaman biasa.tp tu sume x sedikit pon melunturkan semangat mereka tuk berjaya...so lihat lah wajah2 terbaru mereka...






trivia gmbr:::

-katak skarang merupakan salah satu anggota the matrix..
-khidir merupakan usahawan bio-aura yg berjaya(terima kasih bio aura)
-syalup n fakha baru je menubuh kan kumpulan zapin rancak(kuzaran)dan baru je mendapat tempahan bermain di umah kenduri org kawen
-arsyad skang bz dgn show kumpulan sepah(muka die sebijik cam shuib sepah...hahaha)

p/s:gmbr bdk2 len xdpt nk di upload sbb xde..sori..

4 comments:

kancil putih said...

woi..dlm byk2 gmbar aku kt fesbuk gmbar tu jgk yg korang amek..
ni gmbar mase aku jd pelarian portugis dulu ni..
muko aku mcm aaron aziz la wei..

HuMaiRA IMTIYAZ said...

gagaga...who did this post?
jebon mak bon sapo ni

Anonymous said...

sapo ha jebon nih..

cacut said...

sape dak baju pink tu daus asan ke?